onsdag 26 maj 2010

Mandelblomm, humleblomster och akleja.


5 kommentarer:

  1. Åh vad söt bukett! Så vacker.
    Väntar på att aklejorna ska slå ut, de är på gång. Med lite sol och värme så.....
    Önskar dig en bra eftermiddag.
    Pella

    SvaraRadera
  2. Wow! beautiful picture.

    http://plaisirsjardin.blog4ever.com

    SvaraRadera
  3. Sophia, de här två bilderna är ju helt underbara!
    Förstora och rama in, tycker jag.
    Härligt när man kan plocka buketter tycker jag, din bukett är så skir, delikat och fin. Passar i en kristallvas.
    Kan inte låta bli att beundra dessa foton-du är duktig med kameran.

    Annelie

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder! Tänker: hon borde jobba som fotograf - sneglar på din profil och mycket riktigt! Måste kolla den där www-adressen också!

    SvaraRadera
  5. fin blogg och finfina bilder! fantastisk söt färg på aklejan. bebisrosa!

    SvaraRadera

Hej, du är välkommen att lämna en kommentar, det är roligt att få veta vad du som besöker min blogg tycker och tänker.
Jag svarar i mån av tid, men på vår, sommar och höst kryper jag mest runt i rabatter och fotograferar eller rensar ogräs.
Varma Hälsningar
Sophia