onsdag 4 maj 2011

idag-today

10 kommentarer:

  1. Härlig bild! Men, det verkar aningen kallt, trots solen! Eller, tar jag fel?

    Ha det gott!
    /Ruben

    SvaraRadera
  2. Åh gud så vackert! Om fyra veckor åker även vi till Österlen. Kan man hoppas på att bada då, tror du? Ibland har det ju varit så varmt i slutet av maj. Fingers crossed!

    Hoppas också att det går bra med ditt bokprojekt. Även om ju bild är ditt favoritområde så förtjänar du en Powerful Woman Writer Award -och den finns att hämta hos mig idag:)

    SvaraRadera
  3. Super vackert, jag tyvärr önskar man bar aatt det var lite varmare i luften...för fy så kallt det är. Men jag ska inte klaga då det är bättre att solen lyser än att det regnar.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Men ååå jag önskar att vi hade lite sol här hos mig med. Men det kommer väl, får ha lite tålamod, ha en fin kväll/Gela

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig backe:)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilka underbara bilder du tar.
    Hoppas du har en bra kväll.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  7. Vilken skön bild!

    Följer dig nu via Bloglovin.

    Önskar dig en underbar helg!

    SvaraRadera
  8. Vackra och inspirerande bilder!

    Tycker Åsa

    SvaraRadera
  9. Fantastisk bild - som vanligt!
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera
  10. Vackert! Jag vill ju bara duka upp picknicken och slå mig ner! - insvept i filtar förstås.
    Kram

    SvaraRadera

Hej, du är välkommen att lämna en kommentar, det är roligt att få veta vad du som besöker min blogg tycker och tänker.
Jag svarar i mån av tid, men på vår, sommar och höst kryper jag mest runt i rabatter och fotograferar eller rensar ogräs.
Varma Hälsningar
Sophia