lördag 28 maj 2011

Malmö garden show=trevligt!










6 kommentarer:

  1. Miejsce na ostatnim zdjęciu mi się najbardziej podoba. Uroczy zakątek. Pozdrawiam

    SvaraRadera
  2. Ja, det har arrangörerna lyckats väl med att få till - och utställarna såklart. Gillade skarp att man slapp så mycket runtomkring tingeltangel...Och sådan hög klass på merparten av trädgårdarna och balkongerna, verkligen trevligt...

    SvaraRadera
  3. Vad fint du har fångat Malmö Garden Show, Sophia! Kan höra de härliga Balkan-tonerna igen som bandet bjöd på när jag ser dina bilder! Idag var vädret lite bättre och enormt mycket folk hela dagen! Kul!

    SvaraRadera
  4. Lustigt att palmer kommer så starkt nu. Jag måste erkänna att jag gått o sneglat själv till och med, brukar inte ta till mig trender så lätt annars.

    Verkar ha varit en hel del att titta på, många olika uttryck.
    /iet

    SvaraRadera
  5. Det ska till en duktig fotograf för att kunna fånga en trädgårdsutställning så skickligt! Bild fem skulle du kunna sälja till arrangörerna som reklam för hela showen!
    Ha det gott!/Laila

    SvaraRadera
  6. Tack för fina bilder, det känns nästan som om jag varit där!
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera

Hej, du är välkommen att lämna en kommentar, det är roligt att få veta vad du som besöker min blogg tycker och tänker.
Jag svarar i mån av tid, men på vår, sommar och höst kryper jag mest runt i rabatter och fotograferar eller rensar ogräs.
Varma Hälsningar
Sophia