onsdag 29 februari 2012

Dimma i Skåne




6 kommentarer:

  1. En fin gammal stenmur är verkligen en fröjd för ögat!
    Här finns också sådana stenmurar, fast något lägre.

    SvaraRadera
  2. Skåne ÄR verkligen vacker, även i dimma. Tänk om det fanns fotokurs av en trädgårdsintresserad här i nv Skåne...DET önskar jag mig! :o)
    Kram Lydia

    SvaraRadera
  3. Så vackert med mossan på stenarna:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så mjukt fint ljus i dimman ♥

    Kram

    SvaraRadera
  5. Det är underligt hur fantasin påverkas av dimma. Till och med på foton sitter man och letar efter dolda ting. Vackert och spännande.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Inte är dimman så vacker hos mig......
    Och det där med fotokurs låter bra tycker jag, bra förslag Lydia ;)
    Ha en skön helg!
    Anette

    SvaraRadera

Hej, du är välkommen att lämna en kommentar, det är roligt att få veta vad du som besöker min blogg tycker och tänker.
Jag svarar i mån av tid, men på vår, sommar och höst kryper jag mest runt i rabatter och fotograferar eller rensar ogräs.
Varma Hälsningar
Sophia