tisdag 8 maj 2012

Intensiv helg

 I helgen har jag varit uppe hos Laila och hennes man i Fagerdala och hållit kurs i fotografering. Övriga deltagare var Ingela, Heléna, Eva Linnea, Mia,, två av Lailas härliga barnbarn och EL's kusin Majvor.
En härlig grupp som verklige ville lära sig massor. Laila och hennes familj har ett underbart ställe i Fagerdala. Tack till er allihop för en trevlig helg!
Vill du veta mera om mina kurser kan du läsa HÄR.

På måndagen hade jag några möten inne i stan, våren är inte riktigt lika långt kommen i Stockholm, men vackert var det här i Humlegården.

2 kommentarer:

  1. En fotokurs är precis vad jag skulle behöva...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för senast! Kram från Eva Linnea

    SvaraRadera

Hej, du är välkommen att lämna en kommentar, det är roligt att få veta vad du som besöker min blogg tycker och tänker.
Jag svarar i mån av tid, men på vår, sommar och höst kryper jag mest runt i rabatter och fotograferar eller rensar ogräs.
Varma Hälsningar
Sophia