torsdag 22 augusti 2013

Paus

Jag tar en paus från bloggen, händer det något speciellt kommer jag att lägga upp det här, men annars kommer det att vara tyst. Jag vill säga TACK till alla som följt mig under åren jag har bloggat, tack för alla kommentarer och det har varit så roligt med alla trevliga människor som jag har lärt känna genom bloggen!!
Tiden räcker inte till längre för att sköta bloggen på ett tillfredställande sätt
Man kan följa mig på Instagram om man vill där finns jag som "sophiaebba" eller på Facebook där jag har en sida som fotograf.
Varma hälsningar Sophia

4 kommentarer:

  1. I hope it's not a long break, Sophia... I enjoy your posts.

    SvaraRadera
  2. Fin orange kant du har fået frem på fotoet. Dejlig orangerød-grøn kontrast!
    Hilsen JetteMajken

    SvaraRadera
  3. Beautiful fowers and colors
    Greetings

    SvaraRadera

Hej, du är välkommen att lämna en kommentar, det är roligt att få veta vad du som besöker min blogg tycker och tänker.
Jag svarar i mån av tid, men på vår, sommar och höst kryper jag mest runt i rabatter och fotograferar eller rensar ogräs.
Varma Hälsningar
Sophia