lördag 19 oktober 2013

Höst

8 kommentarer:

  1. Hej Sophia,
    visst är det höst, har kommit ungefär lika långt som här hos mig i Hälsinglands kustband.
    Allt gott!
    Kram Inger

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vackert, fast idag är det som en november dag, grått, grått, det tycker jag är jobbigt...november är så lång. Fast man får till gengäld verkligen njuta av de dagarna som är soliga! kram Sophia

      Radera
  2. Härliga underbara höst!
    Äntligen mörka kvällar och man kan krypa in under täcket och läsa.
    Allt gott till dig
    Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man kan vara inne utan dåligt samvete:-)) kram! Sophia

      Radera
  3. Great photos. I especially love the red barns.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you, Bonnie, the red barns are the swedish colour "Falured".

      Radera
  4. Härligt att se. Huset känns igen. Tack för att du är åter med bloggen . Håcke

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul! Jag tror att det kommer funka med mibilbloggande framöver:-) vi ses/Sophia

      Radera

Hej, du är välkommen att lämna en kommentar, det är roligt att få veta vad du som besöker min blogg tycker och tänker.
Jag svarar i mån av tid, men på vår, sommar och höst kryper jag mest runt i rabatter och fotograferar eller rensar ogräs.
Varma Hälsningar
Sophia