söndag 3 augusti 2014

Ett hav av jätteverbena hos Mandelmanns

6 kommentarer:

  1. Precis så där vackert hade jag föreställt mig att mina verbenor skulle se ut...jag lovar att det gör de inte! så därför njuter jag av din bild!
    /Lotta

    SvaraRadera
  2. Inte mina heller...men det var härligt att se hur Marie har använt jätteverbenor i mängder, effekten blir underbar! Allt gott/Sophia

    SvaraRadera
  3. Så vackert!
    Just så ska jag ha det nästa sommar... (tänker jag nu och så får det bli som det blir sedan =oP)
    Allt gott!
    /Katarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja underbart, och en bra påminnelse att ibland är det verkligen fint att ha mycket av en växt! Allt gott/Sophia

      Radera

Hej, du är välkommen att lämna en kommentar, det är roligt att få veta vad du som besöker min blogg tycker och tänker.
Jag svarar i mån av tid, men på vår, sommar och höst kryper jag mest runt i rabatter och fotograferar eller rensar ogräs.
Varma Hälsningar
Sophia